
DEFINICJE
W niniejszych warunkach i postanowieniach ("Warunki"), poniższe słowa i wyrażenia mają przypisane im znaczenia: "Agencja" lub "Yourette" oznacza Agencję Turystyki Medycznej Yourette. "Klient" lub "Ty" oznacza osobę korzystającą z usług Agencji.
ZAKRES USŁUG
Agencja działa jako pośrednik w organizowaniu zabiegów medycznych, podróży i zakwaterowania, usług tłumaczeniowych oraz innych powiązanych usług. Ułatwiamy kontakt między Tobą a profesjonalistami służby zdrowia oraz szpitalami za granicą, pomagamy w organizacji podróży i zapewniamy usługi opieki po zabiegu, w miarę potrzeby.
OBOWIĄZKI KLIENTA
Jako klient, musisz dostarczyć dokładne i kompletne informacje na temat swojego stanu zdrowia, historii medycznej oraz wszelkich innych informacji istotnych dla leczenia medycznego lub zabiegu. Jesteś odpowiedzialny za uregulowanie wszystkich płatności za nasze usługi przed rozpoczęciem podróży. Musisz przestrzegać wszystkich porad medycznych i instrukcji udzielonych przez profesjonalistów medycznych leczących Cię.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Wszystkie płatności powinny być dokonywane za pośrednictwem metod wskazanych przez Agencję. Płatność z góry może być wymagana do rozpoczęcia świadczenia usług, z pełną płatnością wymaganą przed ostatecznym ustaleniem zabiegów medycznych. Jakiekolwiek opóźnienie w płatności może skutkować opóźnieniem lub anulowaniem zorganizowanych usług.
POLITYKA ANULOWANIA I ZWROTU
W przypadku anulowania Twojej medycznej podróży, zwrot zostanie udzielony w oparciu o etap świadczonych usług w momencie anulowania. Zapewnimy szczegółowy rozkład tej polityki zwrotów, w tym potencjalne opłaty lub kary za późne anulowania.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Ściśle przestrzegamy przepisów i regulacji dotyczących prywatności i nie udostępnimy Twoich informacji osobistych bez Twojej wyraźnej zgody, z wyjątkiem przypadków wymaganych do świadczenia naszych usług lub przez prawo. Naszą kompletną Politykę Prywatności możesz zobaczyć na naszej stronie internetowej.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Jako pośrednik, nie jesteśmy odpowiedzialni za samo leczenie medyczne i nie możemy być pociągnięci do odpowiedzialności za działania lub zaniechania profesjonalistów medycznych oraz szpitali, z którymi Cię łączymy. Będziemy jednak czynić wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić Ci kontakt z certyfikowanymi, renomowanymi profesjonalistami i instytucjami.
UBEZPIECZENIE
Zdecydowanie zalecamy zakup ubezpieczenia podróżnego i medycznego na wypadek nieprzewidzianych komplikacji lub sytuacji awaryjnych. Nie zapewniamy pokrycia ubezpieczeniowego i nie możemy być odpowiedzialni za jakiekolwiek koszty lub straty poniesione podczas Twojej medycznej podróży.
REKLAMACJE I SPORY
Wszelkie reklamacje powinny być zgłaszane nam jak najszybciej. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać spory w sposób polubowny. Jeśli konieczne będzie podjęcie działań prawnych, będą one regulowane przez prawa jurysdykcji określonej w tych Warunkach.
ZMIANY W WARUNKACH I POSTANOWIENIACH
Zastrzegamy sobie prawo do modyfikacji tych Warunków w dowolnym czasie. Powiadomimy Cię o wszelkich zmianach za pośrednictwem podanego przez Ciebie adresu e-mail. Kontynuowanie korzystania z naszych usług po powiadomieniu o zmianach będzie traktowane jako akceptacja zrewidowanych Warunków.
PRAWO OBOWIĄZUJĄCE I JURYSDYKCJA
Te Warunki są regulowane i interpretowane zgodnie z prawem Zjednoczonego Królestwa. Wszelkie spory wynikające z tych Warunków lub w związku z nimi będą rozstrzygane w sądach Zjednoczonego Królestwa.
.jpeg)